1 Ocak 2014 Çarşamba

Yeni yılın ilk günü~

Evet, yeni yılın ilk günüyle birlikte defalarca açıp, kapattığım ve şimdi tekrar açtığım bir blog sayfası ile karşı karşıyayız ~

Öncelikle tekrar merhaba. Bu süre boyunca, Kore hakkında sormak istedikleriniz varsa, sorabilirsiniz, aklınıza geldiği her şey.. Çekinmeden sorabilirsiniz, edep ve adabınızla. 17 - 24 Temmuz arası Kore'ye gittim geçen yaz. Bu sene ise, tekrar gideceğim 1 haftalık geziden pek bir şey anlamamıştım henüz. Ama bu sene deyim yerindeyse doyacağım sanırım ~

Ah, doğru ben kendimi tanıtmadım değil mi size? ehe. çok pardon ~
19 yaşında cıbıl cıbıl bir bireyim ~ haha bir ay sonra 20 yaşında olacağım yaşlanıyoruz değil mi ~
Uhm.. Kore sevgim nasıl başladı? Uhm... Bir arkadaşım tavsiyesi sayesinde.. 2011'de başladı 3 sene olmuş değil mi? Herkes Boys Over Flowers'la başlar, ve ardı arkası gelmez.. Ama benim öyle değil, Park Shin Hye ve Jung Yong Hwa'nın oynadığı Heartstrings'le başladı her şey.. Sonra ilk K-Pop dünyasına atıldım ve ilk dinlediğim grup ise CNBLUE'du ve yerleri her zaman ayrı benim için şu an çok takip edemesem de ve bir BOICE olamasam da.. Kendilerinden çok özür dilemekteyim ~
Şu anda ise büyük bir EXO fanıyım, ardından tabii ki bir Starlight duruyor karşınızda. Şimdi Starlight kim diyeceksiniz? 2012 yılında kurulmuş bir gruptur efenim adı da VIXX. Bir sonra ki yazımız da belki bununla ilgili yazabilirim ~ VIXX'ın fan grubunun adıdır Starlight~ Daha sonra TVXQ takip ederim Cassiopiea ~ (yanlış yazabilirim affola) Girls Day ve Block B takip ettiğim gruplar.. Aslında K-POP'dan o kadar çok kişi dinliyorum ki, birkaç grubun biasım var sadece...  Koreanturk sitesinde de genel olarak çeviri yapmaktayım. Şu anda dizisini takip etmediğim the woman who married three times dizisini çeviriyoruz. Daha önce tıp dizisi olan The 3rd hospital ve tarihi dizisi olan Cruel palace dizisini çevirdik. ~

Daha sonra işte efenim Kore'ye gittim geldim, sonra bir arkadaşım bir Koreli ile tanıştırdı ve onunla çıkmaya başladık bu maraton 4 ay sürdü ve 4 ayın sonunda da ben ayrılmak istedim. Bunun nedenini de belki daha sonra blog da anlatabilirim ~

Ehm, sanırım bu kadarlık yeter değil mi ilk açılış? Eğer merak ettiğiniz bir şey varsa facebook adresimden yazabilirsiniz ~ facebook.com/cnsdrmz

4 yorum:

  1. Çok guzel olmuş ellerine saglik koreye gitmenle ilgili 2. Yazini merakla bekliyorum :)) ama merak ettigim bisi var koreceyi nasil ogrendin ? Ceviri yapiyorum demissin ^^

    YanıtlaSil
  2. Neden ayrildiniz ve nasil anlasiyordunuz.

    YanıtlaSil
  3. Nezaman peki :(

    YanıtlaSil