2 Ocak 2014 Perşembe

Seyahat -part 2-

Öncelikle herkese teşekkür ederim, yazımı beğendiğiniz ve sıkılmadan okuduğunuz için :) Ve 700'ü geçmiş görüntülenme sayısı, okuyan herkese çoook teşekkür ediyorum :)

Ehm.. efenim nerde kalmıştık biz??? Ay... unuttumm... dur dur hatırlayacağım..... Hah! Hatırladım.. Biz tam Incheon havalimanında kalmıştık değil miğğğ???? Evet başlıyorum şimdilik hazır mısınız? Kapı açılıyor.... :)))

Şimdi efendim, havalimanına indik tamam... bavulları falan da aldık insanlar nereye ben oraya.. Yazlıkta aile dostumuz var bana "İnsanlar nereye giderse sen de oraya git kaybolmazsın" dedi bende onu yaptım yoksa kaybolacaktım :))) Her neyse.. İnsanları takip ettim, bavulları aldık, işte yürüyen merdivene falan bindik.. İçimden dedim bunlar nereye gidiyırrr??? Meğersem havaalanına transfer tren varmış... Her neyse bindim trene... 5 dakika bile sürmeden geldik.... Uçakta bir form vermişlerdi ama ben almayı unuttum... Havalimanında tekrar ara dur o kağıdı... Neyse... Kağıdı buldum, formu doldurdum.... Pasaport kontrolü sırasına girdik... Bekle allah bekle... Koreliler tabii beklemiyor hemen geçiyor... Neyse... Bunu da atlattık... Pasaport kontrolü de bitti.. Ben çıkışı arıyorum... O kadar büyük yer ki.. Aklınız karışır o derece diyorum... Adamlar yapmış yani... Çıkış aradım tabii herkes böyle yakınlarını bekliyor falan... Beni tabii tur rehberim karşılayacaktı.. James'di adı bak hala hatırlıyorum kaç ay geçmiş üstünden :))) Hah işte bavulumu, bilgisayar çantam elimde çıkışa doğru gittim. Etrafa baktım, kimse yok.. dedim heralde kaldım buralar da.... Neyse sağ tarafa baktım hemen ismim ve soyadım yazıyor kağıtta "Cansu D..." diye... hemen el işareti verdim. Hemen "Hi" dedim. Justin bile bir "Hi" demedi konusu olmasın diye sfdsfdsfds :D her neyse işte. Bir yere oturduk... Bana o tur zamanında neler yapacağını anlattı.. Tabi bende dil sıfır, az çok anlıyorum ama işte ne kadar anlarsanız... Kafamı sallıyorum sürekli anlar gibi.. Lottle World paramı verdi 90000 Won.. Tabii oraya gitmedim, detayları anlatacağım diğer bloglarda.. Sonra benim telefonum çalışmadı...  Ayarlarını yapamadık.. Ondan telefonunu istedim ve ailemi aradım.. Tabii orada saat 11'e geldiği için uyuyorlardı.. Ben geldim dedim... Tamam dediler.. Daha sonra hava limanından ayrıldık ve bekle dedi adam.. bekledim bende... .
Limuzin denilen transfer otobüsleri var, bileti aldı 6015 numaralı otobüse bineceksin dedi.. Ve şöföre de bildirdi.. 1 saat kadar uzaktı benim kalacağım otel.. İkinci sırada oturdum otobüste yanımda Koreli çift vardı ilk durakta indi onlar. Bakıyorum etrafa böyle.... Her durakta değil ama 2 durakta bir soruyordum adama "ineceğim yer burası mı diye?" adam allahtan iyi niyetliydi ne küfür etti ne bişey :)))) neyse işte "next stop" dedi sonraki durak sizin diye... Her neyse işte.... 1 saat sonra otelime varmıştım... Kukdo Hotel'di kaldığım yer.. Myeongdong'a 20 dakika mesafede... kontrollerimi yaptırdım... depozitomu verdim... ve yukarı çıktım... Eşyalarımı gardıroba koydum ve akşam yemeğine Myeongdong'a gittim....

Evet, diğer kısım gelecek ^^

2 yorum: