13 Ocak 2014 Pazartesi

Şu sıralar popüler olan gruplar kim?

Herkese merhaba. Bu sıralar bloğumla pek fazla ilgilenemiyorum Korece kampından dolayı. bu hafta sonu Korece kampı vardı ve dolayısıyla pek fazla ilgilenemedim. İlerleyen günlerde bunu bloğuma yazacağım. Normal de Myeongdong Migliore mağazası hakkında yazacaktım ama artık Kore kesimini paylaşmayacağım. Daha farklı konular yazmaya karar verdim elimden geldiğince, farklı tarzda konular yazmak ve sizleri bilgilendirmek istiyorum.
Evet, şu sıralar Kore'de kim kimi dinliyor, veya kim kimi eleştiriyor bir bakalım değil mi? Müsaadenizle.. Başlıyorum.

Aslında  şu sıralar Girls Day oldukça popüler. Şarkı cidden çok iyi, yalnız çok fazla seksi konsept uygulanmış durumda, ve bu da Netizenler tarafından eleştirilmiş hale geldi. Grup cidden çalışarak bu derecelere geldi, ki Kore'de çok fazla antisi olan gruplardan biri diye düşünüyorum. Bildiğiniz üzere Girls Day normal de 5 kişilik bir gruptu daha sonra 4 kişiye düştü.. Zor zamanlar geçirdiler ve buralara kadar geldiler.. Yazın da popüler grupların arasında yer alıyordu A Pink, EXO gibi.. Hatta bu 3 grupla birlikte çok iyiydiler. Her neyse, grubun dansı açıkçası ilk başta kostümlerden dolayı SISTAR'ın Alone şarkısına benzetmiştim. Cidden benziyordu. Ama daha sonra benzemediğini anladım. Şarkı aslında biraz soft bir şarkı. Genellikle ana vokalin sesini duyuyoruz. Ve kızlar bu hafta TRIPLE CROWN ile bütün ödülleri silip süpürdüler resmen.. 

VIXX. 2012 senesinde kurulmuş olan hala çaylak bir grup olup, yeteneklerini sergilemeye gayret gösteriyorlar.Üyeler 6 kişiden oluşmakta.Aslında grup karanlık konsepti temsil etmekte şu sıralar. İlk çıktığı dönemlerinde öyle değildi fakat HYDE albümünden itibaren artık konseptleri tarafından belirlenmiş oldu. Ajansları JELLYFISH küçük bir ajans. Seo In Guk gibi önemli isimi bulundurmakta. VIXX geçenler de hayranlarına teşekkür etmek için 'Thank you For My Love' isimli şarkıyla yeniden performans düzenliyorlar. Özellikle grup VODOO DOLL albümünde Kore'de cidden popülerliğine popülerlik kattılar ve grup üyeleri daha çok tanınmaya başladılar. Grup üyesinden Ken, 2013 yılında Kore'de popüler dizi olan HEIRS'in Soundtrack albümüne konu oldu. Ben çıktığından beri favorim Ravi aslında. Sesi o kadar yetenekli o kadar hırslı bir ses ki... başımı döndürüyor resmen.. 2014 yılıyla birlikte 2.senesini doldurmuş bulunmakta grup...

CRAYON POP!!! 

Eveeet. Crayon Pop. Aslında Kore'de genelde seksi bir konsept, jartiyerli giysiler giyilmekte ve bu konseptle dans etmektedirler. Ama halk bu grubu çok sevdi özellikle 'Bar Bar Bar' şarkısıyla. Çocuktan, yetişkine her kesimden şarkıyı dinleyip dans ettiler parodiler yaptılar. Ve halk sevimli oldukları için çok sevdi bence. Farklıydılar çünkü seksi konsept uygulamıyorlardı. Özellikle kareografiyi uygulayan kim bilmiyorum ama kendisi çok başarılı. nasıl buluyorlar öyle dans hareketlerini anlamıyorum. Kızlar cidden çok yetenekli 3 dakikalık bir şarkıda bile ayrıntısına kadar dans ediyorlar. Yılbaşına özel de 'Lonely Christmas' şarkısıyla tekrar performans düzenlediler. Ben hani şarkı söyleyip durucaklar zannediyordum hani yılbaşı şarkısı olduğu için fakat cidden dans performansı düzenlediler ve çok şekerlerdi. Sonlar da birbirinin isimlerini söylemeleri... 
Ben Crayon Pop'u seviyorum çünkü farklılar.. Hemde çok.. Ve Kore'de seviliyorlar 'jumping jumping'' haha..

EXO...

Bu grup hakkında ise..... Bloğumda ayrıntılı olarak yer vermek istedim o yüzden kısa bir süre sonra olacak COMING SOON!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder