10 Ocak 2014 Cuma

Myeongdong

Öncelikle biraz geç bir yazı oldu o yüzden kusura bakmayın.. Gripti, finallerdi, korece kampı derken vakit bulamadım bir türlü yazmaya Myeongdong yazısını ikiye ayırıp, kısa kısa yazacağım çünkü fotoğraf baya var. O yüzden hemen başlıyorum anlatmaya.

Öncelikle benim kaldığım otel Myeongdong'a yaklaşık 20 dakikalık uzaklıktaydı. Hmm.. nasıl desem hani bizim Mahmutpaşa'da ki gibi toptancılar olur ya, benim kaldığım otelin çevresinde de avizeciler vardı.. Nerde görsem bir avizeci... Ama kaldığım odamın manzarası, NAMSAN TOWER manzaralıydı :) ki bunda çok şanslıydım. Her akşam giderken yürüyor, yemeğimi aldıktan sonra taksiyle otelimin kartını verip geri dönüyordum. 

İlk akşam Myeongdong'u bilmeden gittim oraya.. Dümdüz gidersem dedim bu yol beni götürür.. Gittim gittim... Daha sonra ışıklar çıktı ortaya polisle yaşadığım olayı daha önce ki yazılarımda anlatmıştım :D Sonra, insanların kalabalığını görünce tabelaya da bakınca dedim "Cansu, doğru yerdesin" diye. Yürüyerek 20 dakikalık mesafe, ama taksiyle bu 2-3 dakika alabiliyor.. Başladım Myeongdong caddelerini gezmeye... Tabii ilk gün çok fazla gezemedim.. Ama herkes bakıyor bana tek başıma "Ne işi var bunun burada?" gibilerinden ^^ Daha sonra işte bir KFC buldum ve sipariş verdim otelimde yedim.. Ama tavuğu çok acıydı ve tadında bir şey vardı sevmedim.. Sonra ertesi akşam MC'donalds'a gittim ve çokta memnun kaldım etinden ve tavuğundan birazcık acı olsa da patatesleri harikaydı. Ve çok kalabalıktı son gün artık dönüş vaktim olduğu için yalnız yemiştim :)

Kore'de 3 çeşit taksi var. Siyah, turuncu ve gümüş renkli olan. Siyah en pahalısı, turuncu orta maliyet, ve gümüş renkli olan ise de sizi en uygun tarifeyle yerinize götürüyor. Ben üçüne de bindim ve bir taksici ahjussiyle bindikten otele varana kadar konuştum. Kendisi Kore savaşını bildiğini ve bana hangi grupları seviyorsun sorunu sordu. Genel de ben otelimde Myeongdong arası 2500 Won gibi bir miktar ödüyordum. Siyah taksiye de Itaewon'da binmiştim..

Myeongdong'da balık kekleri tarzında satan kişiler çok.. Sokakları tıklım, tıklım  ve her çeşitten insan var ve alışverişin kalbi.. Önemli olarak, da kozmetik.... Ama kozmetik alırken test ürünlerine dikkat etmelisiniz ilk önce test ediyorlar daha sonra hangisi teninize uygunsa ona göre veriyorlar. Ve sürekli sizi takip ediyorlar.. Ve alırken de bir sürü numune veriyorlar. Ben bütün kozmetikçilere gittiğimde sürekli bir şey aldım :D Yok ojeydi, yok nail art, yok BB krem :D Ben geldikten sonra CC krem çıktı küfrediyorum .D 

şimdi ben fotoğrafları göstereyim bir sonra ki yazım da Myeongdong'un arkası olan Migliore Mağazası ile olsun.

Açılışı JYJ' ile yapıyorum :D
                                                 Shara Shara yanılmıyorsam iki tane vardı Myeongdong'da
                                                                           Tony Moly^^ ojeleri harika
                                                          The Face Shop ~




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder